Ernest The Chicken
14. 1. 2007
Ernest the Chicken - aneb najděte Veronice jejího moulu Ernesta
Obtížnost: nízká
Start: Promluvte si s Veronikou, kterou najdete v blízkosti brány v Draynor Manor v Misthalinu. Požádá vás o nalezení jejího přítele Ernesta, který šel do blízké budovy zeptat se na cestu a ještě se nevrátil.
Nápovědu získáte po zvýraznění či kliknutí na následující oblasti:
Obtížnost: nízká
Start: Promluvte si s Veronikou, kterou najdete v blízkosti brány v Draynor Manor v Misthalinu. Požádá vás o nalezení jejího přítele Ernesta, který šel do blízké budovy zeptat se na cestu a ještě se nevrátil.
Nápovědu získáte po zvýraznění či kliknutí na následující oblasti:
- Chudák Ernest se šel zeptat šíleného vědce (Professor Oddenstein), pracujícím na tajemném přístroji (Machine) ve druhém patře, a ten jej nedopatřením proměnil v kuře (Chicken). Stroj mu mezitím jacísi gremlini poškodili ukradením tří důležitých součástek: tlakoměr (Pressure Gauge), gumovou hadičku (Rubber tube) a konévku s olejem (Oil Can). Musíte je tedy najít, aby Ernest mohl získat zpět svou podobu.
Dveře do budovy fungují pouze jako jednosměrka (pouštějí jen dovnitř), ven se dostanete dveřmi v nejvýchodnější místnosti v přízemí. - Tlakoměr - nachází se ve fontáně v zahradě. Naneštěstí se ve fontáně usídlily také piraňy (nebojte, není možné tam omylem sáhnout, vaše postava má naštěstí dostatečně vyvinutý pud sebezáchovy). Ale v prvním patře budovy lze nalézt krmení pro ryby (Fish Food), které je jižně od schodiště, po kterém jste přišli. Vaším cílem však není ryby nakrmit, ale odstranit. Takže si v přízemí zajděte ještě pro trochu jedu (Poison) do kuchyně (západně od hlavního schodiště), smíchejte to s jídlem a jděte nakrmit věčně hladové pirani. Výsledek je očekávaný - nyní můžete bez obav ponořit ruku do fontány a vyndat ven hledaný tlakoměr (Pressure Gauge).
- Gumová hadička - nachází se v přízemí v malé místnosti(closet). Ta je ale zamčená. Klíč je v kompostu (Compost heap) v zahradě. Na jeho vyhrabání potřebujete rýč (Spade), která je k nalezení v nejvýchodnější místnosti v přízemí. Získaný klíč použijte k odemčení dveří do komůrky (přítomný skeleton není agresivní, tedy pokud nedostanete nápad pošimrat ho mezi žebry ostřím meče :-). Vezměte hadičku (Rubber tube).
- Konévka s olejem - nachází se v podzemí, do kterého se dostanete po žebříku v nejzápadnější místnost v přízemí. Tento sklep slouží k procvičení vašich logických a kombinačních schopností, aneb 'Když stisknu tuto páčku, copa se kdepa otevře?'. Jeden způsob je strávit tam nějaký čas zkoumání, které dveře jsou při jaké kombinaci páček otevřené (dá se to zvládnout). Druhý způsob předpokládá, že vaše lenost je větší než vaše poctivost :-), takže v následujícím bodu nápovědy je podrobná cesta od vypínače k vypínači přes které dveře. Návod předpokládá, že všechny páčky jsou ve výchozí pozici - pokud už jste se o něco neúspěšně pokoušeli, nevadí, prostě opusťte podzemí a zase se tam vraťte - páčky se vrátí do výchozích pozic.
- V první místnosti stiskněte (Pull) páčky A a B (všechny jsou na stěnách). Poté projděte severovýchodními dveřmi. Stiskněte páčku D. Projděte nejprv jihozápadními, pak jižními dveřmi. Opět stiskněte páčky A a B. Pak projděte postupně severozápadními, západními a severními dveřmi. Stiskněte páčky E a F. Nyní jděte na východ skrz dvoje dveře do místnosti s páčkou C, kterou stiskněte. Vraťte se přes severozápadní a pak západní dveře. Opět stiskněte páčku E. Finální cesta ke konévce vede nyní postupně přes tyto dveře: východní, jižní, jížní a západní.
- Nyní tedy seberte konévku (Oil Can) a jděte se všemi věcmi zpět za šíleným vědcem, předejte mu je, čímž bude Ernestovi vrácena jeho lidská podoba a vy dostanete svou odměnu (mimochodem, Ernest se zpátky k Veronice nijak nehrne - že by mu jako kuřeti bylo lépe než s ní? Pokud vím, tak je Veronika u brány stále sama :-).
Odměna: 4 quest points, 300 gp